Study

02.01.2021

Již druhým rokem fungujeme my všichni studenti on-line. Je velice možné ,že jste si právě z první karantény na tento typ výuky zvykli. Pokud ne, velice ráda Vám sepíšu mé vlastní rady a tipy, jak takovou STUDY RUTINE s klidem zvládnout, nebo alespoň z velké části  Vám ji ulehčit.

1. Ranní rutina

To nejhorší ze všeho  je se odhodlat vylézt z postele ( haha ) . Také se mi kolikrát nechce a nejraději bych celý den byla v posteli a koukala na Netflix . Základem je se převléct z pyžama. Je to na Vás co si na sebe oblečete. Jestli to budou tepláky, nebo  rifle . Přejdete z tzv. fáze odpočinkové do fáze pracovní.

Dále  je u  mě určitě podstatou ranní hygiena a skincare . 


2. Klidné a oblíbené místo

Najděte si místo, které je pro Vás klidným . Jestli to bude v kuchyni ,obývacím pokoji nebo Vašem pokoji ,je zcela na Vás. Důležité je ,abyste se cítili dobře. Já osobně se nejraději učím u sebe v pokoji. Určitě před učením si otevřete okno ,pro čistý vzduch. Budete se lépe soustředit.

Rozhodně nedoporučuji učení se v posteli. Je to sice velice pohodlné místo ,ale věřte mi,nebudete se moci natolik soustředit, než když se posadíte ke stolu.

Já osobně musím mít pořádek v místnosti ,kde se učím . Mám v tom větší přehled ,kde jsem si co odložila. Takže honem do toho !


3. Week plans

Co Vám mohu jednoznačně poradit a opravdu to funguje, je výroba tzv. týdenního plánu. Může to být i měsíční plán ,záleží zcela na Vás. Co si budeme nalhávat on-line výuka nás podporuje v deadlinech a obecně v zapomínání věcí, které jsou potřeba udělat a odevzdat. Když si sepíšete od kdy do kdy je nutné splnit určitý úkol nebo se učit na zkoušky, tak se Vám rozhodně nemůže stát, že byste na něco zapomněli.

4. Studyplaylist

Poslední bod je velice individuální. Pro někoho je potřeba mít v pozadí nějaký šramot. Mě osobně to velice pomáhá, když v místnosti není hrobové ticho. Využívám aplikaci Spotify, kde si většinou do pozadí pustím podcasty ,nebo i  hudbu, která mě baví.

To je pro dnešek vše. Těchto pár bodů mně osobně velice pomáhá.  Pokud je  vyzkoušíte, napište mi dolů do komentářů ,nebo přímo na můj instagram do zpráv, jak se Vám dařilo a  jak se Vám můj první blog líbil.

Mějte se pěkně a u dalšího článku AHOJ !

www.instagram.com/m.kucerovaa/


© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky