Artiffine

21.01.2021

Artiffine

Už jste slyšeli o nové české značce Artiffine ? Jedná se o první produkt z řady skin care - pleťové sérum Hilda s obsahem dua kyseliny hyaluronové.


SLOŽENÍ 

Sérum obsahuje pouze ingredience přírodního původu jako je Aqua , Butylene Glycol ,  Sodium Hyaluronate atd..

Veškeré ingredience a přísady, které jsou obsaženy v produktu Artiffine , jsou ověřeny vědeckými studiemi a efekty na pleti jsou podložené důkazy.



Pleťové sérum HILDA

Všichni musíme o svou pleť pečovat, zvlášť v dnešní době. Hilda napomáhá zvýšené hydrataci. Vypne a zjemní pleť. 

To nejlepší a pro mě jeden z faktorů proč jsem navázala spolupráci s Artiffine je regenerace pleti - hojení ran.

Pleťové sérum je vhodné užívat jak ráno tak večer. Ráno před aplikací krémů a make-upu a večer po důkladném vyčištění pleti.

Já a HILDA

Jak jsem již zmiňovala, odpověď na nabídku spolupráce s Artiffine netrvala moc dlouho. Měla jsem hned jasno po přečtení recenzí a složení tohoto produktu. Sérum používám zatím pár dní, dvakrát denně a už můžu spokojeně říct, že lepší produkt jsem na spolupráci  se skin care firmou přijmout  nemohla.

Brzy se na mém instagramovém profilu budete moci zapojit od soutěže o tento produkt.


© 2020 Krása a životní styl podle Hanky. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky